24 mei 2014

Tag: And That's Who I Am #4


Heeiii! Vandaag besloot ik een tag te doen die ik eigenlijk al veels te vaak heb gedaan... ja ja ja het is alweer de And That's Who I Am Tag. Voor mij is dit momenteel de derde keer dat ik hem doe, het is gewoon mijn favoriete tag aller tijden. Ik denk dat jullie inmiddels wel begrijpen hoe de tag werkt. Je ziet allemaal plaatjes die iets over mij vertellen. Ik zal er wel even een korte uitleg bijgeven ^-^. 


Ik lees redelijk tot erg veel. En ja... ik word dan ook echt ontzettend geobsedeerd door het boek dat ik lees. Zo erg dat ik er vaak heel erg verdrietig/boos/extreem blij door boeken wordt. Dit kan voor redelijk grappige of rare situaties zorgen als ik boeken in het openbaar lees (mijn gezichtsuitdrukkingen zijn dan best wel grappig). 
TUMBLR! ♥ Tumblr is echt geweldig en al mijn vrije uurtjes besteed ik er eerlijk gezegd dan ook aan haha. Ik vind het gewoon erg gezellig om met mensen (vooral the Hunger Games/Jennifer Lawrence/Josh Hutcherson fans haha) verspreid over de hele wereld te praten en tegelijkertijd allerlei leuke dingen te weten kom over dingen die mij interesseren (moet ik hier nog uitleg over geven?). 
Jupp. Zoals ik al zei: ik lees te veel boeken en heb veels te veel romantische komedies enso gezien. Dat heeft ook een beetje invloed gehad op mijn gedachtegang en karakter. 
Maar dan ook echt about EVERY-THING. Ook denk ik dat ik hier niet al te veel bij hoef te vertellen. Ik denk dat jullie namelijk wel van mijn extreme the Hunger Games verslaving af weten haha. 
Frozen en Mulan zijn by far mijn favoriete Disney films. En ik denk dat Tumblr er voor gezorgd heeft dat ik ook deze film redelijk goed ken inmiddels. Half Tumblr is geobsedeerd door deze film en ook ik heb hem inmiddels drie en een half keer gezien (die half komt doordat ik in het vliegtuig zat, ik had geen tijd meer om hem af te kijken). Het leukste aan deze film vind ik dat hij anders is dan het standaard Disney verhaal. Frozen vertelt meer het verhaal van twee zussen, niet het verhaal van een prins en een prinses. Nu ik erover nadenk ik dat waarschijnlijk ook de reden dat ik Mulan zo leuk vind, die gaat over zijn wie je wilt zijn en niet over liefde :P. (oké misschien een beetje)
Ik ben niet goed in het zeggen van de goede dingen, maar in verhalen schrijven ben ik er redelijk in. Ik kan eerlijk zeggen dat er één paar stukjes zijn waar ik stiekem best wel een beetje trots op ben. (oké ik wil hier absoluut niet arrogant klinken trouwens, dat is niet de bedoeling!). 

Schriftjes, gummetjes, pennen, stempels, stickers en nog meer schriftjes. Ik heb veels te veel schrijfwaren maar ik kan gewoon niet stoppen met kopen. Het is gewoon zo ontzettend leuk!
Als mij iets dwars zit, dan teken ik het vaak. Soms ziet dat er wel een beetje raar uit, heb ik opeens een hele lugubere tekening op mijn kamer liggen haha. Maar het werkt wel. 
Momenteel heb ik een mega Catching Fire poster in mijn kamer, twee kleinere Catching Fire posters, een Ed Sheeran poster, een Josh Hutcherson poster en een paar posters van mijn One Direction tijdperk (wahaha, nu echt niet meer :p). Ik heb ook heel erg veel zelf geschilderde schilderijen en tekeningen aan de muren hangen. 
Vrijwel altijd vind ik het boek beter dan de film, sterker nog, ik heb nog nooit gehad dat ik dat niet vind. 
Mijn sterrenbeeld is vissen en ik vind het best wel grappig dat ik dan ook typisch maar dan ook echt typisch vissen ben. Vrijwel alle karakteristieken van een vissenmeisje heb ik ook. (Creatief, verlegen etc.) Dat vind ik eerlijk gezegd best wel cool :). 
EN IK GA NAAR ZIJN CONCERT! WNRIABR*#R&#*(HD. Ik ben al superlang fan van Ed dus ik vind dit dan ook echt extreem cool. WAAH!
Ik kan niet optreden voor mensen. Ik ben altijd superzenuwachtig en er gaat altijd iets fout :(. 
Obviously. Deze moest er gewoon even bij. Mijn obsessie met the Hunger Games is echt extreem maar dan ook echt extreem extreem extreem. :P. 
Josh Hutcherson is mijn favoriete acteur. In Bridge to Terabithia vond ik hem als klein meisje al erg leuk, maar het feit dat hij Peeta speelt in the Hunger Games zorgde ervoor dat ik hem opnieuw 'ontdekte'. Ik weet niet zo goed wat ik nu nog moet schrijven, want ik wil jullie niet te veel lastig vallen met The Hunger Games, Jennifer Lawrence (IK KON GEEN I LOVE JENNIFER LAWRENCE PLAATJE VINDEN :( en Josh Hutcherson).
Stay beautiful, because you are. xMarije

2 opmerkingen:

Wij raden deze artikelen aan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...